Defnem1320 Anneler merhaba🌸 Bebeğim 4 Aylık ve dil bağı var kestirmeyi düşünüyorum, aranızda kestiren var mı nasıl bir süreç, ve kaç aylıkken kestirdiniz?
MnkKrtl Defnem1320 benim oğlumda 4-5 ay arasındaydı kestirdik 6 aylık olmadan kesilmesi daha iyi diyolar kaç doktora gittik 1 dakika bile sürmüyo hemen kesiyolar sonra pamuk sürüyo okadar uyuşturma falan yok ama tabi oğlum ağlamıştı benim çok 🥹 özeldeydik muane dışında olduğu için 150₺ bi ücret aldılar bide
Defneeda Defnem1320 benim kızımda da varmış doğduğundan beri kaç doktora gittim malesef hiçbir doktor kesilmesi gerektiğini söylemedi. 7. Ayın içinde kendiliğinden ayrıldı ben yara zannettim dil bağı kendiliğinden ayrılmış. Şu an 8. ayın içinde hiçbir sorunumuz yok çok şükür.
Mrv_cnl Defnem1320 2 aylıkken kestirdik biz oğlumun da vardı ememediği için fark ettik, minicik bir kesi hiç canı acımıyor biter bitmez emzirmeye veriyorlar zaten hiç bi sorun olmuyor
Hll40 Defnem1320 bizde şuan öğrendik 3 bucuk aylığız bende sıra alıp kestirme yandaşıyım ilerde peltek olur diyorlar 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ emmesinde hiç bi sıkıntımız yok
Bilgeidil Defnem1320 incimila merhabalar 2 hafta önce 3 aylık bebeğimin dil bağı kesildi 10 dk sürdü.Ameliyat öncesi gece en son 3 gibi besledim sabah 9’da dil bağı kesildi.Çok kısa sürdü ameliyattan 1 saat sonra besledim o sürede biraz acıktığı için ağladı ama karnı doyduktan sonra hiç ağlamadı öğleden sonra eve geldik.Sonrasında bir şikayeti olmadı kızımın ağrısı filan.Sadece kesilen yer 1 hafta falan beyazdı böyle iltihaplı gibi doktor öyle olması normal dedi.
Aras-21 incimila narkoz verilmedi hemen ardından süt verdim arasştırma hastanesi olduğu için ücretsiz oldu
incimila MnkKrtl 150 tlmi nerde 10bn diyorlar kaç yere sorduysam benim ilk oğlumu kbb kesti şimdi çocuk cerrahimi kesti
Eaysnrb Bende 7 aylıkken sünnetle birlikte kestirdim. Çocuk cerrahı yaptı. İkisi aynı anda oldu. Anestezi aldı. Uyutuldu yarım saat sürdü.
Mrv_cnl incimila evet bağ baya dil ucuna yakındı gözle görülür fark oluyor zaten, bölüm çocuk cerrahi sanırım
Semaaa39 Benim oğlumda da var. 3 aylıkken farketti doktorumuz muayne sırasında. Ama emmesinde vs hiç bi problem olmadığı için kestirmeyi düşünmüyoruz. Şuan 7 aylık sadece anne sütü alıyor kilosuda ayına göre bi tık fazla hatta. İleride düzelmesini temenni ediyorum. Çok küçük bişey gibi göÜküyor zaten. Belki kendiliğinden geçer 😇
Mrv_cnl incimila hayır özelde yaptırdım ben öncesinde sünneti için anestezi almıştı baygın değildi ama