Melovealp merhaba, bende 2,5 aylıkken regli oldum (sadece 2 gün sürdü) ve bebeğimde meme reddi oluştu, göğüslerim bir anda boşaldı ve çok tecrübesizim sütüm kesildi diye çok korktum çünkü elle sıkıyorum gelmiyor, mochi pompa takıyorum yumuşaklıktan tutmuyor ve hiç süt gelmiyor damla bile:( 1 hafta günde 1 bazen 2 kere mama verdim hatta. Sonra solgarın b12 vitaminini aldım, bestlak damla ve e bebekten malt içecek aldım (aslında daha bir sürü şey daha denedim ama bende bu üçü çok iyi geldi) çok şükür bebişim emmeye devam etti artık sıktığımda süt geliyor ama göğüsüm eskisi gibi dolu dolu hiç bir zaman görünmüyor. Emzirme danışmanı ile görüştüm ve bunun çok normal olduğunu göğüslerin terbiye olduğunu söyledi. Evet çok çok zorlu bir süreç ama sakın panik yapmayın 💕