ceriio
Yok ya iyi olmamış neden biliyor musun birine Orhun kitabeleri kadar yazı yazıyorum herkesin içinden bir benim yoruma yazmayınca yaptığım yoruma pişman oluyordum ilk 10 dakika içerisinde müsait olursam o yorumu siliyordum bu güzel oluyordu lskskdj