balbebekannesi01 bakıcı. Babanneye istediğiniz , istemediğiniz bir şey söyleyemez siz alınır, tatsızlık olur. Genelde kendi kafasına göre davranıyor büyükler. Ama bakıcıya bu bu bu diyince sözünüzden çıkmaz. Benim bakıcım var, 1 yıldır aynı kişiyleyiz çok memnunuz. O olumsuz bakıcı hikayelerine bakmayın siz. Ayrıca eş ailesinin yanına taşınmanın da ayrı zorlukları var . Tabii aileye göre de değişir