Eşim ve ben memuruz. Bebeğimize 5 aydır Bakıcı bakmıyordu fakat sigortali işe gireceğim diyerek bıraktı. Bebeğimiz 14 aylık. Bir kaç arkadaşım da 3,4 tane Bakıcı değiştirdi. Bıraktılar çoğu. Güven yok yani. Hiç bırakmadan bakanlar da var ama şans. Bulmak kolay değil/ küçük bir ilçede yaşıyoruz. Eşimin ailesi diyarbakırda yaşıyor. Kayınvalidem bebeğe bakmak istiyor. Eşim de tayin isteyelim diyor. İlerleyen yıllarda bir bebek daha düşünüyoruz. Sizce tayin istemeli miyiz? Ayrıca normal zamanlarda sa işimiz olunca bırakabilmek istiyoruz. Tek başına bebek büyütmek kolay değil. O açıdan iyi olur diye düşündüm. Sizce??