Seym_c Alanya’da Anadolu hastanesı doktor ismi Vural kesik çok çok ıyı bır doktor başından berı ona gıdıyorum çok da ilgili telefon numarasını veriyor ne zaman bırsey olsa yazıp arayabılırsın diyor bu zamana kadar hep vatsap dan ne yazsam anında cevap yazıyor çok ıyı sağolsun ama muayene ücreti 860 tl bılgınız olsun bırde benim bebeğim kolık bır bebekdı çok gazlı sürekli ağladığı ıcın bır arkadaşımın tavsıyesıyle klınıgı olan Manavgat’ta bır doktora gıttım oda çok ıyı hatta en son onun ucretı 450 falandı klınıgı olmasına rağmen çok çok ucuz geldi bana ve o doktorda çok ıyı çok güzel ılgılenıyor bebekle bence Manavgat’ta yaşıyorum demıssınız hıc Alanya’ya gelmenize gerek yok Manavgat’ta ki doktora gidin yanı o doktorda çok çok ıyı gerçekten manavgattakı doktorun ısmıde Mustafa Tunga