Beste56 evet canım bizde bugün doktoralı gittik banada aynı seyı soyledı doktorum suda ver dedi sende su verebılırsın bebegıne ben sadece anne sütüyle beslıyorum bebeğimi bol bol besle dedi 2 gündür resmen boştu bezi hala daha boş inşallah düzelir dıye umuyorum korkuyorum sıvı kaybı yaşar diye Alanya çok aşırı sıcak 45 derecelerı görüyoruz neredeyse bide ilk bebegım olduğu ıcın extra endıselı oluyorum senın bebısın suanda yaptı mı çişini benim kı hala aynı leke seklınde pembe leke oluyor ıslaklık yok 😔