Nursedakocapnr1 daha napsın annesi daha çok küçük bak ben oğlum suyunu bile biberonda getirir elime verirdi içirmem için halbuki kapagını açıp içebilir başlarda hoşuma gitmese sonra tuhaf karşıladım ve 1 kere gösterdim nasıl açması ve içmesi gerektiğini ondan sonra hep kendi içti aslında çocuklarımız bizim onlara fırsat vermememizden müdahale ettiğimizden kaynaklı böyleler bende aynı dönemden geçtim hala geçiyorum ama artık araştırmıyorum araştırdıkca bilgi çöplüğü oluyor akışına bırak sosyalleştir ve sürekli konuş zamanla kelimeler artacak bizim hala işaret etmez mesela 19 aylık elimi tutar istediği şeye götürür şuanda bunu aşmaya çalışıyoruz dediğim gibi hep müdahaleci ve yapmasına fırsat vermemekten kaynaklandıgını düşünüyorum artık