16 aylık oğlum sadece gel gel diyor herşeyi anlıyor fakat konuşmuyor bende hastaneye getirdim gelişim geriliği çıktı doktor işitme testine yönlendirildi başına gelen var mı acaba
İşitme testinden sonra psikoloj sonra nöroloji sonra fizik tedavi dedi. Sizce konuşamadığı için bunları yaptır demesi normal mi hepsine tek tek gidicem işitme testi neden yapılır