Minel_06 evet geldi kızım da ne yaptıysam geçmedi ki ben hiç ıslak mendil sürmemiştim neredeyse . Bir doktordan dinledik pişiği yapan şey kaka asitidir dedi . Hsmazinc kortizollü krem bile denemiştik doktor önerisiyle . Bu doktorumuz sayesinde aştık . Her kakadan sonra dalan antik adlı sabunla yıkadım ıslak pamukla sildim . Bu sırada sarı kantaron yağı ile rossmanın temiz içerikli pişik kremini sürdüm . Elhamdulillah nazar değmesin pişik olsa da kolay atlatıyor yaşadığımız yer çook sıcak boyun pişiğini bile sabun sarı kantaron pişik kremi üçlüsü ile aştım