Sevgili anneler birçok kez paylaşım yapmıştım pişik konusunda , bebeğimde inatçı pişik var ne denediysem geçmedi , 3 kere bez değiştirdim , doktorun verdiği kremleri kullandım geçer gibi oluyor ama geçmiyor . En son oksizinc çinko içerikli krem kullandım geçer gibi oluyor ama hala kızarıklık devam ediyor. Sürekli beyaz sabunla yıkayıp bir süre bezini bağlamıyorum ıslak mendili hayatımızdan çıkarıla çok oldu ılık su yapıp pamukla siliyorum , ama geçmedi bu inatçı pişik başına gelen var mı 😔 bebeğim küvözde yattı eve getirdiğimizde altını açtım her yeri kızarık içindeydi o günden beri hala geçmiyor. En son nette bebek bezi eğzaması olabilir yazıyordu . Sadece kızarıklık var döküntü isilik yok.