Bayramda benim kızım da da oldu 6 aylığız doktora götürdüm ürat kristali dedi idrar istedi ama alamadık suyu da yeni yeni vermeye başlamıştım çok içmiyordu şimdi alıştı bir iki hafta sürdü pembelik suya alışınca geçti doktorum bol bol emzir birde sende çok su iç sütünden geçsin ona dedi