Puahahah Yucell-02 bebek yeni dogduysa ve kız ose normal annenin hormanlarindan dolayi adet gibi gelebiliyormus idrarda kan ama cok fazla degil tabi
Aynenkanka Yucell-02 foto yok? Ellediniz mi tuz gibi taneli mi hafiften? Öyle ise ürat kristali deniyor. Sıcak havalarda oluyor susuz kaldığı için. sık emzirin ön sütün su içeriği daha fazla, ya da doktorunuza sorarak su verebilirsiniz.
Seheeeeeeer Bizde de var aynısı yarın doktora gideceğiz su verdim ben susuzluktan olabilir dediler 3 aylık bebeğim
gamzemsi Yucell-02 sizin yediğiniz birşey alerji yapmış olabilir. Benim oğlumda 4-5 kez aynı gün içerisinde geldi meğer antibiyotik bağırsak dengesini bozmuş. Mama kullandıysanız oda yapmış olabilir. Oğlum 10 aylık falandı probiyotik kullanmıştık biz.
momy_alya Aa biz de 3 aylığız benim kızımda da bugün oldu . Dedim yarın sağlık ocağına gideyim idrarında azalma da oldu ve daha koyu renk
Sevdegulum Aynenkanka ben ayrı başlık açmıştım ama gören olmadı sizin sanırım bilginiz var bizimde bezimizde beyaz sanki taş gibi sert ama minik minik biseyler vardı neden olabilir n yapmalıyım acaba
Catlakbiranne Yucell-02 Susuzluktan olabilir kaç aylık Susuz kaldığı zaman böyle kırmızı renkte oluyor idrarı
Aynenkanka Sevdegulum bilmiyorum canım, çocuk üroloji-çocuk nefrolojiye gösterin. Arkadaşın bahsettiği şey farklı.
Poncikkkk Yucell-02 genelde yenidoğanlarda oluyor öyle ama isterseniz yinede bir doktora alın tahlil yaparlar en azından geçmiş olsun