Sadeturkkahvesi Azra41 hahaha kız bende tam şmdi yazmaya geldim😀 Valla bn yapıyorm ama bnmde karnım ağrıyo
Sadeturkkahvesi ilon az önce sürekli gaz çıkarıuorum diye post açtığm için biri böyle gereksiz bi postu neden açtın dedi😀 gaz nası bi dert bide sen anlatta görsünler
ilon Sadeturkkahvesi ay valla hiç gereksiz değil ya şimdi çeken bilir gereksiz diyene anlatamazsın ki derdini
ilon Guzelanaaa o an rahatlasam bile sürekli olan bir şey sürekli şişkinliğim var kız bela gibi bir şey geçmiyor ya
Noname21 ilon hibiskus al aktardan sıcak suya at günde iki üç fincan iç ben doğumda gaz sancısı çekmiştim bu rahatlattı
Miray17 ilon yarım su bardağına bir tane tam limon sıkın 1 çay kaşığı da karbonat karıştırıp için oda iyi geliyor
Sadeturkkahvesi Noname21 aşkım yok hep böyleyim özellikle akşamları akşam yemeğini yiyyorum ya böyle karnım ağrımaya başlıyo snra saatlerce pırtlıyorum
Noname21 Sadeturkkahvesi o zaman bazı şeyler yaramıyor olabilir gluten hassasiyetin falan vardır belki Mesela bende biraz var o Şişiyorum şişkin hissediyorum hazımsızlık gibi gluteni kes birde öyle dene 😀