Bu karın şişliği ve afedersiniz gaz sıkışması öldürüyor beni kaç haftadır ne bir randevu bulabiliyorum ne acilde doğru düzgün muayene olabiliyorum evdeki yöntemler de işe yaramıyor pek yani bir koca balon gibi şişim sanki bir iğne ucu değse patlayacak ve rahatlayacak gibiyim ne iyi gelir kesin çözüm budur denedim geçti dediğiniz ne var şu bacınız aranızdan bu sıkıntı ile ayrılmadan söyleyiverin lütfen 😫