Yagmur_24 bende öyleydim birde benim oğlumda reflü gibi birşey vardı 1 yasına kadar kustu ben zaten zorla emziriyordum onu da kusuyordu yaz aylarında klimalı odadan çıkamadık çok terlediği zaman çişi pembe geliyordu acile gidiyorduk hep beslenme yetersizliğinden dediler ama şükür ki kilo da sıkıntı yoktu ama ben dkkada bir çocuk emziriyordum psikolojik olarak yıpratıcı ama yeterki sağlıklı olsunlar dediğim gibi zaman herşeyin ilacı kendine bunu hatırlat geçecek