arcanilay alerji mamasi biz de denedik neocate ve evolvia rp tabiki asla icmedi,ilk biberonu lansinoh severek içtiği sonra reddetmeye başladı istr ben de avent ve dr.browns denedim onlari hiç istemedi lansinoya geri döndük ucunu 2 delikliyle değistirdim yine pek bsy degismedi alerji mamasi dışında aptamil normal bebelac gold falan denedim icmedi SMA optiproya geri döndük, siz şuanda normal mama mi kullanıyorsunuz içiyor mu bi sıkıntısı oluyor mu