buglemss pure baby benim oğlumu fena pişik yapmıştı bende asla kullanmadım şuan e bebeğin baby me yenidoğanını kullanıyorum maşallah hiç bişi yok. Bide ben silmiyorum her seferinde gün içinde muhakkak 1 kere suyla yıkıyorum. Her akşam yıkayıp yatırıyorum pişik kremi sürmüyorum, nemlendiricisini ya da yapını sürüyorum, 4,5 aylık pure baby hariç pişik hiç olmadı