Kızlar normalde pure baby kullanıyoruz çok memnunum ama bulamadım kalmamıştı mecbur bim markası aldım almaz olaydım pişik oldu ama öyle böyle değil çok kötü doktor 3 tane krem vermişti sürüyorum günde üç kere ama ağlıyor yavrum huzursuz sürekli yarın olmadı gece acile gideceğim var mı başına gelen önersi olan