Benim bebeğim 15 aylık alkış yapıyor müzik çalınca parmaklarıyla şıkkıdı yapıyor gel gel yapıyor bay bay hiç yapmadı çok denesemde al ver yapar onuda tesadüfen öğrendi birincisi dikkatini dağıtacak bişey olmamalı ve elindekini ver diye elimi uzattım verdi teşekkürler teşekkür ederim gibi böyle edalı müzikli şekilde söyledim onun dikkatini çekti oyuncağı tekrar verdim aldı tekrar istedim elimi uzattım verdi bı daha tesekkurlerrrrr diye şarkılı söyledim güldü tekrar ederek öğrendi eğlenceli şekilde dikkatini çekecek şekilde yapabilirsiniz bizimki öyle ogrendi