Ayse_asel Melikee-67 ben takmıyorum valla ya sadece bazen çok zorlanıyor yakın galiba diş gelmesi onu rahatlatmasi için bir şeyler yapıyorum 1 yaşına kadar normal diyorlar çıkmaması
queen_mom uynakbalina geç çıkması sorun değil ama diş etleri ağrıyor sürekli kaşımak istiyor buda uykusunu çok etkiliyor.hayirlisiyla çıkarırlar inşallah 🤲🌸
Gokturk_ uynakbalina bizde 6.5 aylıkken bir başladık 10.aya 3 gün vardı 8.dişini çıkardı 🙈Valla patır patır mısır gibi geldi 😂
AsinkaninAnesiyim uynakbalina kızım 15 ay 5 günlük ve bügün ilk dişi çıkmış çok mutlu oldum sevinçten ağladım 🥹🥹❤️❤️
AsinkaninAnesiyim uynakbalina ❤️❤️🥹🥹🥹Allah sizede yardım etsin bebeğinizde hiç anlamadan çıkarır inşalah ❤️🔥