Damlanr Bebisinannesi23 ben bebekken 8 aylıkken 8 dişim varmış şimdi oğlum 8 aya girmek üzere 4 diş geldi 4 diş göründü büyüyor genetik oluyo diye duymuştum benimkiler çürümemiş inşallah oğlumunda çürümez
uynakbalina queen_mom @NehirinnAnnesii @seherskr kızlar toplu olarak yazayım dedim yaşına kadar çıkmaması normal diyor doktorlar eğer yaşıından sonra çıkmaz ise o zaman doktora danışırsınız endişelenmeyin ne kadar geç o kadar iyi diyorlar ama bilemedim 😊
seherskr uynakbalina cvp için teşekkür ederim ama artık çıksa da rahatlasa uykuya hasretim aylardır:(
NehirinnAnnesii uynakbalina öyle diyorlar ama kızımla ayni aydaki bebeklerin 5 6 disi olunca insan bi endiselenmiyor degil 😃
queen_mom uynakbalina geç çıkması sorun değil ama diş etleri ağrıyor sürekli kaşımak istiyor buda uykusunu çok etkiliyor.hayirlisiyla çıkarırlar inşallah 🤲🌸
Ayse_asel Melikee-67 ben takmıyorum valla ya sadece bazen çok zorlanıyor yakın galiba diş gelmesi onu rahatlatmasi için bir şeyler yapıyorum 1 yaşına kadar normal diyorlar çıkmaması
sadekahve_bitter uynakbalina 5.5 aylık ilk dişini çakardı 14 aylıktı 16 dişi vardı her ay diş çıkardı 😂😂
uynakbalina sadekahve_bitter ay maşallah bu gidişle benim oğlan da öyle olacak sanırım 7 aylık olduk sayılır 5 dişi var 😂
uynakbalina seherskr osanit veya tetagil kullanıyor musunuz bir kaç saatte olsa rahatlatıyor günde 6 defa verilebiliyor 2 saat arayla eğer çok ağrısı olduğunu düşünüyorsanız calpolde verebilirsiniz
seherskr uynakbalina denedim malesef yarım saat sonra tekrar uyanıyor:( sıcaktan dedik hasta dedik huzursuz dedik kolik dediler ama 2 doktora da götürdüm ikisi de diş huysuzluğu gayet sağlıklı dedi . çünkü salya artışı var ve eli ağzından çıkmıyor:(
uynakbalina seherskr çıkarana kadar maalesef böyle bende üzülüyorum valla geçen haftalarda ne doğru dürüst mama içti ne geceleri uyudu halbuki gece uykusu çok güzeldir sonra bir baktım ki aman tanrım didim 😂 üç tane birden meğer ondanmış 😔
Dmug uynakbalina 4 ay 23 günlükken yani 2 gün önce ilk dişi çıkardık.. bizim baya erken geldi. 1 aydır gece uykularımız felaket💤 saat başı uyanıyor şakasız ve dişi patlattı hala aynı.. kafayı yiyecek gibiyim
uynakbalina Dmug düzeliyor merak etme çok ağrısı varsa calpol verebilirsin rahatlatıyor henüz acıyla başetmeyi bilmiyorlar 🥲