Emnecte Gereksiz olduğu için değil devlet karşılamadığı için bedava sağlık ocaklarında olmuyor .Ama ben eczaneden alıp sağlık ocağımıza yaptırıyorum .Bu fikirden uzaklaşmanızı acilen bilinçlenmenizi öneriyorum .Sanırım yanlış biliyorsunuz.Ona kalırsa SMA ilacı da devlet karşılamıyor çok gerekli olsa devlet karşılar mı diyeceğiz ? Saçma düşünme tarzı.1000 liradan kaçıpta çocuğu rotavirüs kaptırıp milyarları hastanelere dökmek istemem .Önceden önlem almak iyidir .Menenjit aşılarını da yaptırın ülkemiz de tedavisi yok .Allah korusun olmaz demeyin kimin başına ne geleceği belli değil .Devletimiz sağolsun karşılamadığı halde zorunlu kaç anne yaptırıyor burda .