Teachermoom Hndealnathn ben böyle 2 3 doz olduğunu bilmiyordum 5 doz deyince bir ürktüm. Zorunluda tutmayınca insan tedirgin oluyor :/
Mercosey Teachermoom çoğu ülkede ücretsiz yapılıyor bu aşı. Malesef kur farkı sebebiyle pahalı olduğu için bizim ülkemizde karşılanmıyor. Tıpkı sma gen tedavisinin karşılanmadığı gibi.
Mercosey Teachermoom ilaç firmalarının oyunu değil. Bizim ülkemizdeki dolar euro kuru fazla malesef. Bir çok ülkede bu aşıları devlet karşılıyor. Bizim ülkemizde ucuz olmasının ya da devletin karşılamasının tek yolu aşının ülkemizde üretilmesi.
Mercosey nazli-06 hpv aşısı yakında devlet ödemesine alınacak. Fahrettin koca seçimden önce açıklamıştı
nazli-06 Mercosey inşallah ya kadın kanserlerının en basında rahim kanseri varken hpv aşısının şimdiye kadar devlet tarafından yapılmaması hata zaten.
asrinhatasi Teachermoom 1yaşından sonra yaptırırsanız doz sayısı azalıyor. Başka doktordan da aşı takvimi oluşturabilirsiniz. İlla 5doz olacak diye bişey yok. Benim toplam 4 doz bexseroyu 7.ayda başladığım için bexseroyu 3doz vurdurucam. Nimenrix 1yaştan sonra tek doz. Bexsero da sanırım 1yaştan sonra tek doz veya iki doza düşüyor. Sanırım Osman gönülal diye bir doktorun aşı dozları ile ilgili videosu vardı youtubeda ona bakabilirsiniz.
Mercosey asrinhatasi yok beksero 2 yaşından sonra 2 doza düşüyor. Yani her türlü 3 doz beksero olacaktı 7. Ayda başlamasanız da
Beybisibeybisi Teachermoom girsin ne var ki? Tutmasi icin bu lazim hepatit asisi da cok dozludur keza tetanoz da oyle 5 doz olmak gerekiyor 2 farkli asidan 5 doz ne ki hic birsey
Miniktirtillarim Teachermoom menenjit geciren ve kötü sonuclara maruz kalmis birini yakinen görmüş olsanız, ya da yuksek atese bagli bi nobet / havale sonrasi menenjit şüphesini duysaniz kosa kosa gider yaptirirsiniz..
Teachermoom Miniktirtillarim her Anne bu ihtimalle yaptırıyor zaten aşıların hepsini.Hiç aşı yaptırmayanlar çocuklarını düşünmediğinden yaptırmıyor ya herkesin bilgisi ,ilgisi çok farklı herkes kendince çocuğunu korumaya çalışır.mesele burda çoğunlağa bakıp bir çıkarımda bulunmak .Yaptırmayacağım demiyorum zaten 🌹
beyzagl444 Teachermoom bize doktor 3 doz dedi. 9. ayda ilk 11. de iki 13. de üc. evet pahali fakat imkan varsa yapilmali. esimin amcasi kucukken menenjit gecirmis. ömrünü felç olarak gecirdi. Allah korusun. biz tedbirimizi alalım yinede.
nibado Gokturk_ bizim doktorumuz da 5,7,9,13 diye planladı ama bazıları da 5,7,13 yaptırmış hangisi daha mantıklı bilemedim ya çocuğun canı yansın istemiyorum ama eksik doz mu olur diye de düşünüyorum
Gokturk_ nibado ben direk doktorumun dediği gibi yaptırdım yaşadığınız bölgeye göre ayarlamıştır doktor uyun dediklerine bence ☺️
fistikagaci Menenjit aşısı sağlık ocağı yapmıyor mu ya özel mi , bebegim 6 ay 2 günlük 6.ay aşısını olcak , aşı kartında Menenjit de gördüm gibi 🤔