Teachermoom benım kaynım menwnjıt gecırmış ama neysekı hafıf bır sekılde atlatmış, çocuk ıyılesene kadar hastane köşelerınde sürüneceğinizi bılsenız koşa koşa yaptırırsınız, çok ağır bir hastalık hele ki ülkemız aşı yaptırmayan mültecilerle doluyken bence yaptırın, kızım 9 aylık henuz 1 doz beksero yapıldı önümüzdekı ay nimenrıx yapılacak, ben kızıma ılerde hpv yaptırmayı bıle düşünüyorum 3 doz şeklınde yapılıyor 1 dozu şuan 3 bın. İyi düşünüp ıyı karar verın.