Burcusametbuglem eralp eger cok terddütte kaldiysaniz bi gorunun derim...ama bisey olucagini sanmiyorum
MSG102915 Sezeryan hariç karnımda iki ameliyat yerim daha var hissizlik geçmiyor ama kızarıklığın sebebi ayaklarını üşütmen. Çok dikkat etmemiz gerekiyor ayaklarını üşüttüğün zaman dikiş yerin az bişey şişip kızarır oda ağrı yapar.