eralp canım 8,5 ay oldu Doğum yapalı hala uyuşuk yani hissiz. Hapşururken felan iğne batıyor gibi oluyor . Üşütünce felan sızlıyor . Belden uyuştuysan eğer ki ben öyle oldum ara ara iğne yerim agrır oğlumun altını felan eğilip değişirken agrıyor yanı .ben dr felan gittim hiçbişe yok galiba normal bunlar