cihangirmom bende hamileyken bıraktım ama doğumdan sonra başladım. Ben meme reddi yaşamadım 13 aylık hala emiyor. Dogumdam sonra sarilik problemimiz oldu ama kan uyusmazligina bagliydi ve sarilik surecinde icmiyordum zaten sonradan basladim.Uzun süre gaz problemimiz oldu 8 -9. Aya kadar falan çok zorlu geçti ama sigaradan mıdır bilmem onu. Bronsit gecirdi iki kez ama doktor aletjik dedi bronsite onla alakali degil .İnsanlar da biri bisey yazsa linclesem diye yer arıyor madem ona ters öyle bi durumu yok yorum yapmasınlar. Siz zaten içenlere sormuşsunuz soruyu. İçmemek daha doğru tabiki ama kimsenin özel hayatını ne yaşadığını bilemeyiz. Bende zorlu süreçlerden geçtim ailevi sorunlarım oldu öyle bi nebze rahatlatıyor beni stresin de bebege yansıması iyi değil bi bakıma. Dayanabiliyorsaniz içmemek en iyisidir tabiki yinede