Arkadaşlar bebeğim hem emiyor hem mama yiyor genelde de sağarak veriyorum geceleri emziriyorum göğüslerim yara oldugu için sürekli annemin kaynanamın sütün az su bu eleştirilerine maruz kaldım lohusa bunalımı derken bıraktığım sigaraya geri başladım ruhsal olarak bana iyi geldi ama bebeğime geçer mi diye de vicdan azabı çekiyorum internette meme reddi gaz problemi diyordu böyle sorun yaşayan oldu mu içen anneler bebekleriniz de huzursuzluk var mı