Cerence kendi küvetinde yıkıyorum doğduğundan beri.Benimkinin içinde file değilde köpük gibi birşey var,bebeğin başını yukarda tutuyor ama bebek suyun içinde kalıyor yani.Şuan 9 ay 12 günlük,bazen hergün yıkıyorum bazen iki günde bir.Ek gıda süreci ve diş çıkarma evresinde olduğundan sürekli elleri başında yemek bulaştığı için şampuan kullanıyorum ama bir defa.(Türkiye de dalinle eş değer bir şampuan) şuanlık küvetinde yıkamaya devam edeceğim çünkü başka tutamıyorum oğlumu,kalkıp kaçmaya çalışıyor 😂