Cerence küvete file takıyorum, ama oturmaya başladığı an itibarıyla duş minderi alacağım.
Duştan çıkınca Mustela Stelatopia krem sürüyorum hem yüzüne hem cildine.
Bebeğim 3 aylık olduğu için losyon, lif vs kullanmıyorum henüz. Ama ileriki aylar için vücut losyonu olarak Ecowell, banyo süngeri olarak da Babyjem doğal banyo süngeri aldım şimdiden, kullanılmayı bekliyorlar.
Ben sıcaklar sebebi ile günde iki kere yıkıyorum. Gece terini ve ağırlığı atması için sabah uyanınca yıkıyorum, bir de günün yorgunluğunu atabilsin diye uyumadan 1 saat önce olacak şekilde akşam yıkıyorum. Sabah yıkamada şampuan kullanıyorum, ama akşam yıkamada sadece ılık su ile yıkama yapıyorum. 🍀