217200 Endişenizi anlıyorum ama mamaya başlamanız gerekseydi sağlık personeli bu konuda yönlendirme yapardı diye tahmin ediyorum. Keza doğum kilosuna bağlı olarak değişen bir durum bu. Önemli olan aylık gelişimi. Persentil tablosunu takip ederseniz siz de yorum yapabilirsiniz açıkçası..
Yine de naçizane tavsiyem bu gibi postlar açarken bebeğinin kilosu konusunda çaresiz anneleri düşünerek biraz empati yapmanız. Sağlıcakla 💐