Edizin_Annesi yok sizin için söyledim, sinir krizi geçiriyorum, çıldırıyorum filan diye yorum yapınca bende sizin için üzüldüm bu kadar yıpratmayın kendinizi diye 😂😂 post sahibinin postu sizi ne kadar ilgilendiriyorsa, sizin yorum da beni o kadar ilgilendiriyor 😘😘🙋♀️ Burda yazmakla yetinmeyip üstüne tekrar post açacağınız kadar ilgilenmişsiniz konuyla müsade ederseniz bende sizin yorumla azıcık ilgileneyim 🙋♀️😉