Filizvardar evdeyken rahattık ilk gün. Sonraki dört gün annemde kaldık çalıştığım için. Babam bizi çok darladı bu süreçte. Çocuğun psikolojisini bozdunuz diye. Çok şükür atlattık bu süreci. Ki benim kızımın gelişimi çok öndendi. 8 aylık yürükü erken konuştu falan. Biz diyorduk ki çabuk söyler. Ama evdeki hesap tutmuyor söz konusu çocuk olunca 😂 3 aylık bebeğim var şimdi, o doğmadan hallettik çok şükür 😂 Allah kolaylık versin valla, ama direnin çabalayın. Bu süreçte ev biraz kirleniyor ama olsun 😂