Kizim 13 aylıkken geçirdi kasıldı vücudu titredi gözlerini tavada dikti çok kötüydü Allah’ım tekrar yaşatmasın hemen suya tuttuk yüzünü falan yıkadık ve yan pozisyonda yatırdık eşim daha soğuk kanlidir dilini falan kontrol etti kasılmalar iki dakika falan sürmüştür hemen arabaya bindik ve acile gittik yolda baygın gibiydi tepki yoktu acilde kendine geldi ve gittiğimizde ateşi orada 40 dereceydi yatış yapıldı 48 saat gözetim altında kaldık dirençli sürekli çıkan ateşi vardı şükür tekrar havale geçirmedi ateşten kaynaklı olduğu için bir yere yonlendirmediler ikinci sefer olursa nörolojiye gitmemiz gerektigi söylendi 24 aylık olucak neredeyse panikten sürekli ateş ölçer oldum şükür tekrar olmadı Allah’ım hepimizin evladını korusun yaşatmasın.