Zuleyhadere merhaba evet 1 ay kadar oluyor. 39 derece atesle gecirdi anlik olarak aktif nöbet degildi yaklasik 3 dk kadar sürdü ywre yatirip kafasini saga cevirdim kusma durumunda tikanmamasi icin öncelikle, aonra hemen lavabonun altina tuttum soguk suyun altina ambulansu arayip hastaneye gectik. Mr rontgen tomografi nelere nelere girdik 48 saat arayla. Cok şükür kalici bi hasar birakmadi.
Menenjit şüphesi icin omurilikten (belden) sıvı almak istediler onuda ben kabul etmedim..
Biz yuksek atesin sebebi RSV olduğu icin ilk 48 saat gozlem altinda kalktiktan sonra 1 hafta yatis halindeydik dolayisi ile surekli takibi yapildi nobet tekrarlamadi cok sukur. 37 derece ateslede hava gecirebilirmis cocuklar dikkatli olun lütfen gecmis olsun