DayeEe ikramla diye bir site var. Ben oğlumun Mevlüt yemeğini orada yaptırdım. Çok güzeldi hepsi. Senin yerinde olsam kişi sayısına göre yaptırır geçerim. Tencerelere boşaltır ben yaptım derim. İçli köfteden böreğe kadar çeşit vardı.
İlla kendim Yapıcam diyorsan da et sote + pilav +çorba+ fırın patates+ salata +ayran tarzı önerebilirim. Sayı çok fazla bebeğin de var fazla yorulursun diğer türlü.