06690669 Kubranurbaysal1 en belirgin özellik göz teması ve seslnedıgınızde donmesı. İçinizi ferah tutun birşeyi yoktur inşallah. Benm komsunun oglu daha suphelıydı halınden hareketınden ama buyuyunce normallesti sizinki daha normal bence ona gore
Kubranurbaysal1 bunemeselaa bence en belirgin özelliği göz teması az yada hiç yoksa, sosyal çevreye baktığında tepkime yoksa taklit etmiyorsa gibi araştırmalarda böyle söylüyor bol bol araştırma ve gözlem yapmak lazım. Bir diğeri de bazı araştırmalar da en erken tanı 18-24 ay arası konuluyormuş
bunemeselaa Kubranurbaysal1 göz teması güzel yani bunu karşılıklı oyun oynarken farkediyorum yada evin içinde beni takip etmesinden vs. Biz o kasılmasından dolayı nöroloji ve gelişim uzmanı ilede görüştük eegsi temiz şükür gelişim uzmanı ise 10 aylık bebekten ne beklentim varsa karşılıyor 13-14 aylarında birdaha gelin Şuan çok erken demişti. 1 buçuk ay önce gitmiştik. Benim ki heyecanlanınca kendin geçiyor resmen elleri ayakları kıvıra kıvıra ağzını açıyor falan ondan korkmuştum ben. Birde 1 haftadır insanları yabancılamaya başladı önceden herkese giderdi, canı istemiyorsa gitmiyor. Çocukları görünce kuduruyor
Ess92 bunemeselaa yani doktorlar doğru bilgiyi bilir ama ben de çok araştırma yaptım. Kesinlik göremiyorsun hiçbir şeyde. Ama otizmde genellikle şöyle söylüyor sanki doğduğundan beri beni hiç sallamıyor gibi bir hali vardı. İsim konusunda arka arkaya çok çağırmamak lazım ben de aynı hataya düşmüştüm ama artık arka arkaya değil mesela saat başlarında ya da uzaktan bir yerden seslenmeye başladım. Şu zamanda bir şey anlamak imkansız ama doktorunuz normal diyorsa genelde bir sorun olmuyor…
Haffuse Gun gelmiyor ki bir anne daha otizm postlarindan etkilenip konu açmiyor🤭🤭🤭 Ben de bi ara otizim mi diye post acmistim… Cok etkileniyorum ya bu postlardan😅 Cok normal bu arada, kizim 1 yas 5 aylik ve o da kendi etrafinda donerek oyunlar oynar🤗
Kubranurbaysal1 naynininom 24 aylıktan sesleniyorum yaptığım her şey boş kuruntu bıcır bıcır konuşuyor sohbet ediyoruz annelik tam delilik arkadaşlar 😂😂