Ess92 merhaba benim bebeğim de 11 aylık normalde adı ile seslendiğimizde bakardı eğer uğraştığı bir şey yoksa elinde, göz teması güzel karşılıklı oyun oynarız veya evin içinde beni takip eder , cee ee ve fışfış oyununa güler yürüteç kullandığımızda saklambaç oynardık gelir bizi bulurdu şimdi kullanmıyoruz ama oturduğu yerden oynuyoruz, aşırı heyecanlı bir bebek dışarıya çıkınca yada sevdiği birisini gördüğünde falan heyecandan o kadar kasılıyor ki titretiyor kendini, ve ellerini ayak bileklerini aynı anda kıvırmaya başlıyor, oyuncaklarıyla uzun süre oynamaz bakar inceler atar, şu 1 haftadır adıyla seslendiğimizde direk bakmıyor çokmu daralttım çocuğu bilmiyorum resmen ağlayarak bakıyor adını söylediğimde, ama göz teması var baba mama arada bi anne gel gibi şeyler babıldanır. Bay bay ve alkışı öğretmeye çalışıyorduk 1 aydan fazladır sanırım inada bindirdi birkaç kez başkasına yaptı bay bay ama bize asla yapmıyor. Eeg çekilmiştik bir sebebten ötürü oda normal çıktı o zaman doktoruna da sormuştum ama yaşan bilen anneler varsa diye soruyorum belli dönemlerde olur mu böyle durumlar. Birde araba veririm eline tekerini eller bir iki defa sonra diğer yerlerini eller ağzına sürer atar gibi.