Melisa-137 Kepekekmegi ağladığında insanın içi parçalanıyor ama en azından çok çabuk atlatıyor bebiş bu süreci. İnşallah sizinki de güzel e🙏
Melisa-137 aslanmom_ pansuman için sadece krem verdi 5 gün boyunca sabah akşam sürdük bezini bir numara büyük kullandık çok şükür sıkıntı olmadı