Kepekekmegi mom-1 benim annem de vazgeçirmeye çalışıyor da bir an önce olsun bitsin diyorum bir yandan da içim el vermiyor
Kepekekmegi Ege45 bana kalsa 2-3 ay daha beklerdim aslında çok küçük geliyor gözüme kıyamıyorum ama be kadar erken o kadar iyiymiş sanırım
Ege45 Kepekekmegi nekadar erken okadar iyi diyorlarlar evet ama bizimkisi erken doğumdu kılosu çok yoktu hiç kıyamadım biraz toplandi doktorumuzda sıcaklara kalmadan yaptırın ve dönmeye başlamadan deyince yaptırıdm birazda toplanmıştı kaç aylık sizinki
Kepekekmegi Kbrali inşallah kolay geçer 11 gün sonra randevumuz var günler nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Kepekekmegi Ege45 benimki de çok olmasa da haftasına göre erken doğdu 26 günlük şu an sünnet için randevu aldım 1ay 1 haftalığına denk geliyor o da
Cennetinsusu Kepekekmegi 25 günlükken yaptırdım. Çok rahat geçti. Ne kadar küçük o kadar iyi hareketlenmeden yaptırın derim ❤️
Kepekekmegi Cennetinsusu 26 günlük olduk bu haftasonu yaptıracaktım aslında ama pazartesi de aşısı var diye vazgeçtim 29 temmuza gün aldık bakalım
Melisa-137 Kepekekmegi biz 40 çıktıktan sonraki hafta yaptırdık. İyi ki de yaptırmışız. Bizimki dikişli oldu. İlk gün çişini yaparken zorlandı ağladı calpol verdik iki kere. İlk günden sonra geçti gitti huzursuzluğu. 1 haftada da tamamen iyileşti.
Kepekekmegi Melisa-137 biz de randevuyu aldık 1 ay 1 haftalıkken yaptıracağım inşallah kolay geçer ya acıktığı için ağladığında bile içim bir garip oluyor
mom-1 Kepekekmegi alışıyolar kanka merak etme tüm anneler aynı önce anane olarak pipinin gidecegini kabul edemiyolar kıyamadıkları için sonra kabulleniyolatr😂😂
Melisa-137 Kepekekmegi ağladığında insanın içi parçalanıyor ama en azından çok çabuk atlatıyor bebiş bu süreci. İnşallah sizinki de güzel e🙏
Melisa-137 aslanmom_ pansuman için sadece krem verdi 5 gün boyunca sabah akşam sürdük bezini bir numara büyük kullandık çok şükür sıkıntı olmadı