Sedaliz Yagmur_24 kaç aylık ve nasıl uyutuyorsunuz , ben çoğu zaman gece olmasın istiyorum çünkü gece uyutmak dert , uyuduktan sonra saat başı kalkmasi apayrı , bence o da ne uyuduğunun farkına varabiliyor ne dinlenebiliyor
GezginPaNDa Sedaliz uzun bir süreç ayrıca düzenlemeler her bebeğe özel planlanıyor. Öncelikle uyku rutinleri belirlenmeli. Her uykudan 15 dk önce uyku müziği açılıyor. Sonra sırayla bez degisimi pijama giyme vs sonra kilit nokta desteksiz uyutma. Emerek veya kucakta değil. Yatagibda yatarak uyumalı uykuya dalması için piş piş popoya pit pit vurma gibi şeyler yapılabilir
Melaikeem Sedaliz bizim de aynı hiç uyumuyor ne gece ne gunduz birseyde yemiyor memede uyurdu büyüdüğü için 2 dakka emip bırakıyor uyumuyor napcam bilmiyorum
Ayda2022 Yagmur_24 ya ben de .6:17 de sapık gibi ayaktayız. Bir de ayağa kalkmaya başladı. Gece ayakta biri.
Yagmur_24 Ayda2022 ahah benimki de dönüyo nereye gidecekse😂😂valla bak 6.20 de kalksa süper olur ama 6.20 de kalksaydı 7.30 derdim falan cidden herkesin de kendince derdi var ben de bebekken 5 te kalkarmışım annem anlatır :) yazık valla
Ayda2022 Yagmur_24 valla öyle ben de şuan annecim 7 olsun be diye diye sabahın köründe oyun oynuyoruz evde. Neyse biz seve seve alışacaz artık napalım.. Bir gülüşleri var ahahahahah her şeyi unutturuyor
Yagmur_24 Ayda2022 hem gülsün istiyoeum hem de adam gibi uyusun istiyorum valla unutturmuyo😂😂 öyle yorgunum ki bu da beni mutsuz bir insana dönüştürdü maalesef
Yagmur_24 Ayda2022 😂😂😂5.12 hayır gün içinde uykuları da bk gibi afedersin kısa kısa kısaaaa olduğu için 5.12 de uyanmasını da tolere edemiyorum maalesef
Ayda2022 Yagmur_24 hahahaha napcazzz bilmiyorum gözüm şiş uykusuzluktan daaha ilk uykusuna da yatmadı Zaaaaten sıcak😁😁😁😁
Yagmur_24 Ayda2022 ben gerçekten ağlama krizlerine giriyorum artık uykusuzluk adama her şeyi yaptırır psikolojim o kadar kötü ki çocuğuma faydalı anne olamadığımı düşünüyorum mutsuzum daha da mutsuzlaşıyorum dinlenememek çok kötü çok üzülüyprum kendime
Ayda2022 Yagmur_24 canım benimmm mutsuz olma ya, geçecek bugünler, uzun gece uykuları yakın. Direnelim , düşmeyelim , anın tadını çıkaralım. Seni dinlendirecek birileri yok mu gelip gidecek tanıdık vs?