2dunya1blog ben de burada gazlı bebekleri sürekli emzirdiklerini okuyunca şaşırmıştım benim kızımda gazı varken asla emmiyor memede kıpkırmızı olup ağlıyor alamıyordu memeyi karın ağrısından ama tabi sizin yazdığınız gibi aşırı gazlı değil bizimki yani günde 1-2 kere memeyi bırakıp ememeyip ağlıyordu, şuan 2 aylık oldu ve bu ara gaz sancısı mı yoksa biyime atağı mı bilmiyorum huysuz döneminde be memede yine ağlamaya başladı ara ara.. pes etmek yok böyle böyle aylatacağız bu günleri.. bendebazen günde 2 gebellikle günde bir yıkıyorum karın bölgesine uzun süre tutuyorum akan ılık suyu rahatlıyor çok.. hemen çıkarmıyorum duştan 10 dk falan kafası hariç vicudunu yıkayıp çıkarmaya yakın kafasınıda yıkayıp çıkartıyorum duştan… ayakta pışpışlayarak falan emzirmeyi deneyin birde duşta da rahatlıyorsa o sırada da emzirebilirsiniz belki o şekilde daha çok emer