2dunya1blog benim açımdan bu olayı normalleştirmek işimi kolaylaştırmıştı. Ne olursa olsun gazı olacak kiminin çok kiminin az çünkü plasentayla beslenirken anne sütüne geçmek pnun için kolay değil vücudu öğreniyor aslında. Yani kendine bu günlerini çok gazlı, geçmeyecek diyerek zehir etme emin ol herrkes bu süreçten geçiyor. 4.5 aylık olduk hala arada gaz sancısı problemi yaşıyoruz. İyi bir gaz damlası al sende işe yaramıyorsa gaz damlasını değiştir farklı gaz damlalarını aynı anda kullanma (biz metigast kullanmıştık) mutlaka iki saatte bir emmesi gerekir ama iki saati bekleme çok küçük, sen ne zaman rahatsa meme istiyorsa emzir. Çok gazlıyken ağrıdan emmez ama gaz sancısındayken de bebekler emerek gazını çıkarır aşırı ağlamadığı mızırdandığı zamanlarda ver memeni. Gerekirse yarım saatte bir yine ver(kendi hatam buydu daha yeni emdi aç olamaz diyip gaza yoruyordum dönüp duruyordum gazı geçsin diye daha çok ağlıyordu ama bebeğim sürekli emmek istiyormuş iki aylıkken anca çözmüştüm😅)