Ello bizim crp 20 idi. Sonradan büyük abdest de göründü.. en son bakılmadı bişey ama bir hafta sonra 38.4 gördük bugün de 37.. dişleri kaşınıyo zaten doktor demişti dişleri çıkmaya başlamış die fakat 37.5 geçmez demişti diş çıkarken. 7 hazirandan beri 3 kez tekrarladı ateşi. Çok şükür düşen ateş.. tekrarlarsa die çok korkuyorum. Kan alma iğneydi serumdu baya zorlandı oğlum. Bi de oğlum 5 aylık tam erken diş çıkıyo die çevrem demedil laf bırakmadı. Erken diş çıkarsa büyüyünce dişleri dökülürmüş bide ilk çocuğum.. Allah hasta olan şifa bekleyen herkese Şafi ismiyle şifa versin inşallah