beyzacmvrc Hnm-123 sormayiin Bende İstanbuldayim Terle beraber o.sut kokusu karışıyor bide çok garip bir koku oluyor her gün duşa giriyorum dsha birkaç saat önce girdim yine aynı günde 3-4 kere girsem anca ve süt kokusuda olduğu için bir tek koltuk altıda değil sırtım falan da ter içinde göğüs bölgem göğsün altları süt kokusu ile karışık ter🤦🏻♀️ bende çok bunaldım ama bence ne deodorant ne bişey buna fayda etmez emzirirken Eğer emzirmiyosankz yine deodorant ile çözülür sorun
Sebusebu Hnm-123 böyle sıvı jel gibi olanlar değil de (onlar daha cok esanslı kokulu) beyaz sabun gibi olanlar iyi. Mesela dove yıllardır kullanırım cok memnunum. Ne zaman jel alsam pişman olurum
brokoli Hnm-123 mum yapılı stick deodorantlar vardı eskiden, hala var mı bilmiyorum. Yedikleriniz de etkiliyor olabilir, madem eskiden böyle bir sikayetiniz yoktu, beslenmenjzde ne gibi bir değişiklik olduysa belki etkisi vardir
Elifffinnn10 Hnm-123 kiz ben bimden nivea Black white aliyorum aşırı memnunum he bazen 2 gün duş almıyorum yine de ter kokusu olmuyor bi denemeni tavsiye ederim 🤭
sirineyavrusu Hnm-123 rexona clinical protection al ve bana dua ettt sıfır ter benki acık renk giyemem terden sıfır ter diyorum o derece
Serpiltoprak21 Hnm-123 garnier rol-on ultra kuru 72 saat efsane birşey kesinlikle asla ter kokutmuyor asla
Gny18 Hnm-123 deodorant falan hikaye bacım hem sağlıksın hem para tuzağı. Ben de bunu yeni keşf ettim banyo yaparken keselenince istediğin kadar terle kokmuyor insan. Öyle lifle falan değil bildiğin kese. Haftada bir kez keselensen vucut ölü deriyi kiri atıyor böylece kokmuyorsun. Denendi onaylandı.
Ketsan Zelislina hayır duştan çıktıktan sonra ıslakken avucuma biraz alıp koltuk altıma sürüyorum direk. Durulama yok. Terliyorsun ama koku yok en sağlıklısı bence.
2lokummannesiii Hnm-123 rexonanın üstüne tanımam bir arkadaş yazmış zaten ben onunla asla kokmuyorum. Hatta çevremde kokan insanlara hediye etmek istiyorum ama yanlış anlarlar diye de almıyorum😂
Asya-06 Alerjikrinit doğum öncesinde uzun yıllar deotak kullandım. Şu an bebeğimi emziriyorum. Sizin de bildiğiniz üzerine deotak kokuyu bastırmak yerine terlemeyi tamamen durduruyor. Emzirme döneminde siz kullandınız mı ben süt kanallarıyla ilgili vs sıkıntı olursa (mastit gibi) diye kullanmaktan çekiniyorum
Alerjikrinit Asya-06 yanlışınız var terlemeyi durdurmuyor azaltıyor ben hala terliyorum sadece koku olmuyor.