egeninanns Hnm-123 karbonat limon sürün duştan sonra 12 saat bile koku olmuyor ama kurutmasını bekleyin leke kalmasın
Hale_hale Genel bir soru olacak ama emzirirken ne kullaniyorsunuz ? Ben deodorant sıkamıyorum yayılıyor, bebegimin agzina gelir emzirirken diye. Daha temiz icerikli diye yves rocher roll on kullanıyorum ama yeterli gelmiyor. Öneriniz vsr midir ?
Alerjikrinit Hale_hale doğal içerikli ürünler uzun süreli kalıcı olmuyor maalesef bende 1 sene parfüm ve deodorant kullanmadım deotak kullanıyorum içeriği temiz değil ama bebeğe buram buram kokusu gelecek bir ürün de değil
kizcegunes Hale_hale rahiki mahtum sayfasını bir incelerseniz memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ben 2-3 senedir şampuan diş macunu vs her şeyimi ordan alıyorum. Şu an bebeğimin çamaşır deterjanı dahil ordan kullanıyorum yüzde yüz temiz içerik.✨
Asya-06 Alerjikrinit doğum öncesinde uzun yıllar deotak kullandım. Şu an bebeğimi emziriyorum. Sizin de bildiğiniz üzerine deotak kokuyu bastırmak yerine terlemeyi tamamen durduruyor. Emzirme döneminde siz kullandınız mı ben süt kanallarıyla ilgili vs sıkıntı olursa (mastit gibi) diye kullanmaktan çekiniyorum
Ketsan Hnm-123 hamileyken keşfettim devam ediyorum duştan sonra karbonat sürüyorum hiç koku olmuyor, çok terler kendi kokumdan rahatsız olurdum, harika bir şey çok rahatladım
Kbrbisi28 Babaannem hep vazalin sur pudrala derdi bana 🤭 terleyen bi insan degilim kolay kolay ama boyle seleri onerirdi rahmetli hep 🤗
Ketsan Zelislina hayır duştan çıktıktan sonra ıslakken avucuma biraz alıp koltuk altıma sürüyorum direk. Durulama yok. Terliyorsun ama koku yok en sağlıklısı bence.
Elif2409 Hnm-123 oradan toplu indirimden almıştım ama Gratis , Watsons hepsinde var büyük marketlerde bile oluyor migros,çağdaş vs
Bebegimm1 Hnm-123 nivea fresh naturel bir kez sürün ertesi gün bile çok hafif teriniz kokuyor onuda siz alabiliyorsunuz yanınızdaki almaz Ben genelde parfüm pek kullanmam cocuktan dolayı ama bu parfümlü hafif rahatsız etmeyen hoş kokusu var bi deneyin bimde en küçük boyları da var 25ml sevmezseniz değiştirirsinz
Madalina Hnm-123 Lady stick kesinlikle mükemmel. Bende de o problem vardı. Sürünce koku falan yapmıyor. Bana arkadaşım söylemişti yıllar önce 😅😅
Biricigim1 Driclor cok başka bişey yaa ter yok koku yok hep kupkuru küçücük şişe uzun süre gidiyor bence eşi benzeri yok piyasada ama içinde alüminyum oldugu için artık kullanmak istemiyorum içim rahat degil, karbonatı bende deneyecegim
Sblatc Hnm-123 ben kokulu Deodoratları sevmiyorum terleyince iyice kötü kokuyo. Yıllardır nivea nın siyah beyaz olanını kullanıyorum
Gulsum_nur Hnm-123 nivea nin rolonu var bende bi tek o işe yaradı hamileyim son aylarım iki kat terlememe rağmen koltuk altını kupkuru yapiyo
Ckudll Hnm-123 karbonatı keşfettim ve ciddi manada rahatladım. Normalde terim kokmazdı fakat doğumdan sonra ciddi rahatsız olmaya başladım, her gün duştan sonda karbonat sürüyorum bir süre sonrada rexona deodorant kullanıyorum sıfır koku
01_123 Hnm-123 Dilan polatın deodorantı üstüne başka birşey tanımam gece sürüyorum 3 gün kalıyor ve asla kokmuyor sabah sürüyorum gece duş almaya üşeniyorum koltuk altım mis gibi kokuyor hiç düşünmeden alın bence