1bussra 6 yaşında ben 1,5 yasında fark ettim özel sebeplerden gecikme yaşadık 3 yasında özel eğitime başladı ancak özel eğitimden hiç fayda görmedik anaokulundan gördük özel eğitim aldıgı yer kötüydü öğretmenleri de sadece vaktini doldurup para alma peşindeydi yani düzgün öğretmen hala bulabilmiş değilim eğitim 0 yani