saripapatya_ bende sizin gibi bu konuda hangisi otizm belirtisi anlayamadım. Bildiğim kadarıyla yabancılara tepki vermesi lazım. Dün o ortama girince ağlamasına doktora ilk başta tepki vermesine doktor sorun gözüyle baktı. Sonra eşim çocuklu aile gördü mü çocuklarla gitmek istiyor dedi. Doktor yani yabancılamıyor dedi. Çocukla gitmek istiyor diyor eşim, doktor ordan yabancılamıyor diyor. Çocuklara ilgisini es geçip cımbızlıyor gibi hissettim