Bzdemir merhaba çok geçmiş olsun inşallahhhhh cok kısa zman icinde sizde kurtulursunuz. Bizde geçen yaz yaşadık bebeğim bı buçuk yaşındaydı eşimde geçti bende çok az vardı bebeğimle temasim sürekli olmasına rağmen sadece göğüs etrafında oldu emzirdigim için. Diğer arkadaşların yazdığı gibi her gün çarşaflar yikanmali yüksek derecede kıyafetlerde aynı şekilde bı kere giyilen kıyafet asla dolaba kaldırılmamali. Ben hergun sirke ile heryeri silerdim ve küçük bı şişeye yine sirke ve su karışımı yapıp arada yine ogluma sikardim banyoda önce sirkeli suda oturturdum banyo bitiminde yine sirkeli su döküp döküp biraz bekleyip öyle çıkarırdm çok şükür iyi şuan ama hala arada bi yerinin kasindigini görürüm geçmesi çok zor bı hastalık maalesef.
Bizede başta wilkinson verildi çok berbattı bı ise yaramadı en son cildiye karışım yazdı biraz daha iyi geldi hatta özellikle yaz aylarında wilkinson kullanılmamalı demişti çok kurttugu için cildi bu sfer sedefe egzemaya neden olabilirmis.